1. Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

2. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części – Wybierz płatność – płatności online, opłacenia przesyłki przy odbiorze lub przelew tradycyjny.

3. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku wyboru odbioru towaru w salonie stacjonarnym Sprzedawcy.

4. Jeśli Klient wybrał płatność online, dostępne są wyłącznie przelewy online dokonane przy użyciu wybranej przez Klienta metody płatności, tj. serwisu jednego z partnerów Sklepu Internetowego. Po dokonaniu wyboru Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem, a wybranym operatorem płatności.

5. Sprzedawca akceptuje przelewy tradycyjne (np. w banku lub na poczcie), dokonane przez Klienta na konto Sprzedawcy wskazane poniżej:

Excellent Home Daniel Jóźwiakowski
Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie
Numer rachunku: 43841300000022974620000001

6. W przypadku nieotrzymania zapłaty, tj. nieodnotowania wpływu środków na koncie Sprzedawcy w terminie do 7-dni roboczych, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.

7. Po zamówieniu Towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego Klientowi doręczona zostanie faktura obejmująca przedmiot zamówienia.

8. Faktura, o której mowa w ust. 7 powyżej doręczona zostanie Klientowi w formie elektronicznej poprzez przesłanie na adres e-mail. W ten sam sposób doręczane będą korekty faktur.

9. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu Klient wyraża zgodę na przesyłanie faktur elektronicznych.